< HomePage | Снимки
Събота, 10 Май 2008

Google пак са първи като предлагат online преводач на и от български език. Хвърлете един поглед на Google translate.

Тествах го няколко наши сайта и съм направо втрещен колко добре се справя.

[ Коментари: 1 / Добави коментар ]
Коментари

Як е, че и забавлява:

Оригинален текст: It hits the fan
Превод: английски » български
Той пожъна невероятен фен
:)

Написа йоана (email) на 09-May-2008 16:38


Петък, 9 Май 2008

Направо се размазахме в Егур, Егур от вкусотии. Другия път ще си взема втория стомах...

[ Добави коментар ]
Сряда, 7 Май 2008

Българкият маркетингов гений е отговорен за този нов и великолепен продукт. Какви цветове, какъв криейтив...страшна работа:

Лимонена кърпичка

От другата страна на опаковката всъщност има нарисувани лимончета и надпис "Refreshing towel with lemon aroma", но това с розите не успях да го проумея.

[ Коментари: 1 / Добави коментар ]
Коментари

Еми кво има да проумяваш - розите излъчват свежест - е за тва са сложили рози. Лимонът също не е сложен за проумяване, можеха примерно да сложат аромат на виолетки.

Написа Велков (www) на 09-May-2008 16:13


Вторник, 6 Май 2008

Отпразнувахме именния ден кротичко в една кръчма наречена "Двата лъва". Интересно местенце, хем има готвено и цените са човешки, хем не е като другите кръчми с готвено където са се декорирали в "стар български стил", който е неприятен.

Определено пак ще се ходи в лъвовете, особено като се има предвид, че е близко до бъдещото ни ново жилище.

Дано догодина успея да отида на парада, че никога не съм го гледал. Ако го преместят в по-нормално време (да речем към три следобед) ще е доста по-достъпен.

[ Коментари: 2 / Добави коментар ]
Коментари

Да ти е честит имения ден, макар и на патерици. :-) Имам извинителни причини, че не се обадих, ама като се видим, ще разправям.

Написа Коко на 07-May-2008 03:13


Жив и здрав. Няма пък всяка година да се поздравяваме я, става банално /и без телефона ми беше почти целият ден извън обхват/ :-)

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 07-May-2008 03:17


Понеделник, 5 Май 2008

От около седмица на Mac-а съм с Firefox 3.0b5 като основната причина да реша да го тествам, беше ужасно трагичната двойка, която под OS X е направо за ожалване.

За мое голямо щастие основните добавки, които ползвам - adblock, noscript и web developer вече работят с 3.0, така че преминаването не беше болезнено.

Какви са ми впечатленията от тройката? Основното е "бързина, бързина, бързина!". Има и много други подобрения, които правят ползването и кеф, но бързината е най-забележимото за мен. Ооо и да не забравя Awesome bar-а, кърти.

С нетърпение чакам да излезе официалният Firefox 3, за да мигрирам всичко възможно най-бързо към него.

[ Коментари: 3 / Добави коментар ]
Коментари

Къде го видя този Awesome bar ... ползвам 3.х от доста време (auto update от nightly trunk-а), сега пак прегледах менютата, но не го видях.

Написа Красимир Казаков (email) на 07-May-2008 11:53


Awesome bar се нарича мястото където пишеш адресите. Вече има много по-добро интегрирано търсене и това го прави супер удобен.

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 07-May-2008 12:51


Аа това ли - да, забелязах го от първите версии на ff3 - много е удобно :)

Написа Красимир Казаков (email) на 08-May-2008 19:42


Неделя, 4 Май 2008

При толкова "почивка" няма как да не се гледат разни филми. Следва кратък разбор на гледаното...

Mad Money - няколко лелки обират сграда на федералния резерв, където се унищожават стари банкноти. Лесно можете да пропуснете филма ако само погледнете участниците и пуснете първите пет минути. Ще сгрешите, гледайте го защото е забавен и макар с предсказуем край става за гледане. Мн.Добър (4).

Futurama - Benders Big Score - хммм, нищо чудно че Futurama я спряха, сценаристите (също като и за Simpsons) съвсем са започнали да си изсмукват от пръстите сценариите. Да се гледа само от големи Futurama фенове, за останалите филмът ще е непонятен. Среден (3).

The Untraceable - ново поколение "хакерски филм", комбинация от компютърджийски термини и Saw. Психопат използва посетителите на сайта си, за да трепе хора. Доста изобретателно, чак ме изкефи с някои от идеите си. Разбира се техническите дрън-дрън са на висота дотолкова, доколкото човек, който не разбира да каже "ахаааааа" и после да остане с впечатление, че т'ва интернета е страшно нещо. Подхвърлят се модерни думички като блог, млог и подобни. Филмът става за гледане. Оценка Мн.Добър (4+).

Fighting Beat - безумен тайландски филм със сценарий писан от петгодишно детенце и битки, които пред мегаманията Ong Bak са трагично слаби. Оценка Слаб (2) /с леко дадено от мен/. Да се трие веднага.

[ Коментари: 2 / Добави коментар ]
Коментари

От изброените мога да коментирам по The Untraceable.

Обяснението, че хакера (кво беше хакнал всъщност? май само хора) ползвал изключително нисък TTL и факта, че си сменял хостингите непрекъснато изтъкнат като причина, че ФБР не можело да му преустанови дейността бяха смехотворни. При вземане-даване с offending domain, обикновено domain registrar-ите са хипер ко-оперативни и без много ръчкане съспендват въпросен провинен домейн в рамките на часове. Това го казвам от опит с 3-4 такива в последната година. На практика играта с TTL е трудно приложима, защото лошият има достъп (да предположим) в/у неговите си DNS-и единствено, макар да може да намалява или занулява някои стойности. И можеше главната героиня - кибер боркинята - да е по-секси от 40+ годишната Диан Лейн, с оглед събиране на по-големи тълпи нърдове в кината :))

Написа 0x80 на 08-May-2008 00:55


За Untraceable: Принципно бидейки .com домейна (мисля че така беше във филма) ще го съспенднат като едното нищо. Ако не се лъжа май всичките главни нейм сървъри за .com са в УС of A. Така че стигне ли се до ФБР... you get the idea. Друг е въпроса, че ако беше примерно .cn или .ru щеше да бъде малко сложна работата... ставаше една леко политическа сбръгня. А за главната боркиня подкрепям 0х80 на 100% :)

Написа ед на 08-May-2008 21:39


Събота, 3 Май 2008

Точно 11 месеца след като излезе Slackware 12.0, днес излезе продължението - 12.1.

Дърпайте на воля от mirrors.unixsol.org, като не забравяйте, че има rsync, http и ftp достъп. Генерирал съм неофициалните 12.1 ISO файлове, а в момента се свалят и официалните.

Slackers unite!

[ Коментари: 5 / Добави коментар ]
Коментари

Честито ;) Преди имаше слух, че 12.1 ще излезне чак юни, но като гледах с каква скорост се пускат пакети в current ми стана ясно че няма да е чак тогава ;)
Заслужава си да се изпият няколко бири по случая.

Написа Васил Петров (email) на 03-May-2008 14:22


Съжелявам, bgbits вече са качили и DVD-то и в момента ми е на 82% :) Наздраве, доживяхме и Slackware с HAL :P

Написа Йордан Атанасов (email) (www) на 04-May-2008 00:07


За какво съжаляваш? Браво на колегите, че толкова бързо са го дръпнали. Вече и на mirrors.unixsol.org има пълната клекция от официалните ISO файлове.

http://mirrors.unixsol.org/slackware/slackware-12.1-iso/

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 04-May-2008 13:55


В смисъл съжалявам, че не го дръпнах от тук. Поздрави. :)

Написа Йордан Атанасов (email) (www) на 04-May-2008 14:01


На gprs с една "антенка" сигнал малко бавно реагирам :-) Даже е цяло чудо, че успях да сваля ISO-тата преди началото на работната седмица.

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 04-May-2008 14:12


Петък, 2 Май 2008

Единственото по-лошо нещо от филм с дублаж е филм с дублаж и субтритри едновременно. И то превеждан от различни хора и различни медицински консултанти. Евала на AXN за House M.D. маратона, но с някои от сериите в които имаше дублаж и субтитри едновременно се осраха. Човек изобщо не може да се съсредоточи и единственият изход е да спреш звука на телевизора.

[ Коментари: 9 / Добави коментар ]
Коментари

Нямаш ли опция за изключването на субтитрите? Иначе наистина много досадно беше и не им е за първи път.

Написа Iliyan Darganov (email) (www) на 03-May-2008 13:25


Вградени са в картината за съжаление.

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 03-May-2008 15:55


Сигурен ли си? А гледал ли си филм на англииски, с дублаж на руски и закъсняващи с 2 секунди субтитри на български? :)

Написа MacTeP (email) (www) на 04-May-2008 01:51


Поне по ЕКК положението е такова, дори ако си си пуснал цифрова телевизия.
AXN-SciFi път от време на време показва субтитри дето приличат на utf-8 изпечатан като iso-8859-5.
Предполагам че EKK свалят предаването от сателит, декодира се от обикновен приемник, след което вкарват декодирания аналогов сигнал в realtime encoder който го превръща обратно в цифров.
Така се губи EPG (програмата на предаванията), възможността за избор на субтитри и аудио език.
Демултиплексорeн модул които може да превърне DVB-S в DVB-C поток е съпоставим по цена с енкодера, но за разлика от него може да прехвърля много повече програми и то без загуба на качество и допълнителни функции. Затова предполагам че причините не са технически а по-скоро юридически. Повечето БГ програми имат EPG.

Написа Иван на 04-May-2008 17:32


Не бих казал че повечето бг програми имат EPG... А тези които имат май го качват Булсатком/ИТВ. Anyway...

Написа Калин на 05-May-2008 20:48


Почти никоя от бг програмите не идва с EPG. Булсат си имат специален отдел, който се занимава само с писането на програмата, за да са попълнени данните. При itv partner Предполагам е същото.

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 06-May-2008 19:40


Глеадах около 5 минути и се втрещих. Преводачите са идЕоти.
"She's a little blue" = "Малко е посиняла".

И трябва веднъж за винаги да спрат да дублират!!!

Написа tuzemec (email) на 07-May-2008 10:14


tuzemec, you are right, т.е. няма кво да се чудиш - у дясно си. Срещал съм го не един и два пъти. За да съм съвсем в дясно си спирам субтитрите при възможност.

Написа 0x80 на 08-May-2008 01:12


Преводачеството е адски тежка работа и при това супер слабо платена... Не е за всеки.

Написа ед на 08-May-2008 21:43


Четвъртък, 1 Май 2008

Около многото празници, стана традиция да ни информират за "големте задръствания", които ставали по магистралите.

Къде ги тези задръствания? Около всеки празник пътуваме нанякъде и не съм забелязал нищо специално в трафика. Поредния начин да си напънят новините с безполезна "информация". Утре небето ще е синьо и слънцето ще изгрее.

[ Коментари: 3 / Добави коментар ]
Коментари

Аз последния път като пътувах по празниците в "големите задръствания" беше по-празно от нормален работен ден...

Написа MacTeP (email) (www) на 04-May-2008 01:49


Бе имаше. На големия мост по пътя София-Ботевград. Беше баси и колоната в един момент. Седиш, чакаш с часове... И то защо? Решили да правят ремонти на половината път баш в тоя момент...

Написа edikoisi на 04-May-2008 15:45


Може би ако някои ден доживеем да видим тунелите работещи, това ще се промени :)

Написа MacTeP (email) (www) на 04-May-2008 16:08


Сряда, 30 Април 2008

Започват поредните почивни дни. Аман. Цъфнали сме и сме вързали, та дай да си преебем целия месец с игрички от сорта "дай да не работим, пък после ще отработваме". Едва ли само на мен ми се струва глупаво на "деня на труда", да не се работи. Баш тогава трябва да се работи двойно. Добре че на осми май няма никакъв празник, а пък в България не празнуваме официално девети (не беше ли ден на Европа, по новому?), че както са го подкарали комунягите, май месец тази година направо можеше да го отпишем като възможност човек да свърши нещо.

[ Коментари: 4 / Добави коментар ]
Коментари

Половината свят обиколих и навсякъде ми се подиграваха, защото смятаха, че съм тъп, мързелив и долен българин. Сега с тези нестихващи празници само ще затвърдим у всички наши европейски партньори впечатлението, че сме лентяите на Европа.

Написа Апостол Апостолов (email) (www) на 01-May-2008 06:56


тва е защото не знаеш израелците що празници имат .имаше един месец само 1 седмица работеха ...

Написа ZuLuS на 01-May-2008 23:32


Да бе, да! Кво ми е арно да си лежа, да си гледам филми и да ръбам пушени ребра. Малко са хората които си обичат работата!

Написа freax (email) на 03-May-2008 11:59


е, даже в Япония сега почиват - празнуват Златната седмица - цели 4 дни (двата, от които са почивните). :)

Написа me на 03-May-2008 13:23


Вторник, 29 Април 2008

Журналята сигурно са се препразнили от кеф пълнейки половината си емисии с историята за страшния Христо Стоичков, който "пребил фоторепортер" на някакъв си вестник.

Тук е подходяща поговорката "да бе мирно седяло, не би чудо видяло".

То че Ицо не е цвете за мирисане - не е, ама и онзи досадника дето е изял тупаника си го е заслужил чудесно хем. Да беше питал любезно пък тогава щракай на воля. Защото то е близо до акъла, че ако вземеш да досаждаш можеш да изядаш някоя тупалка по кратуната проста.

[ Коментари: 3 / Добави коментар ]
Коментари

С Ицата живеехме навремето (преди промените) блок срещу блок. Бяха ни изхвърлили едновременно от работа, а по онова време в Младост 2 нямаше ни кафенета, ни кръчми, ни нищо. По цял ден се шляехме и се чудехме какво да правим.

Решихме да организираме мачове. Ицата, мине, не мине и тегли майната на някой бабаит. Той му скочи на бой, аз търча да отървавам Ицата, който тогава беше като врабче. Ама нямаше нужда, защото Ицата бягаше като малкия Мук и никой не можеше да го стигне. Страхлив си беше, завалията, страхлив, ама заядлив.

Мисълта ми е, че ако оня папарак не се е държал като малоумен, Ицата никога нямаше ПРЪВ да му налети на бой. Просто, защото го е страх, човекът. Ама папаракът явно му е изкарал ангелите и той е скочил да брани Марианчето.

Написа Апостол Апостолов (email) (www) на 01-May-2008 07:02


Аз пък не разбирам, защо трябва да пита?
В ресторанта не е било забранено да се правят снимки, публично място е, какво като е Стоичков там?

Написа Божо (email) на 02-May-2008 01:13


Те журналистите въпбще не се съобразяват... няма да коментирам и че нямат право да те снимат без твое позволение и ми е чудно как още не са почнали да ги съдят яката... явно тези дето се "оплакват" как са ги снимали неправилно в действителност нямат нищо против и го правят за да се жужи околко тях, че иначе масите ще загубят интерес към тях. Аз друго обяснение нямам :)

Написа MacTeP (email) (www) на 04-May-2008 01:47


Понеделник, 28 Април 2008

The Great Debators е филм с участието на Densel Washington и онзи с окото, дето играеше в Дух Куче. Филмът също така е режисиран от Дензъл. Разказва се за група негри, участваща в клуб за дебати, успели да дебатират срещу Харвард. Филмът е по истински случай и интересен за гледане, стига да нямате против колко са онеправдани негрите и как са страдали. Мен лично тези неща не ме вълнуват и основно филмът ми хареса заради дебатите. Става за гледане, разбира се не на кино.

"The Other Boleyn Girl" с Скарлет Йохансон, Ерик Бана и Натали Портман, го гледах тъй като отдавна чакам субтитри за втори сезон на The Tudors, но тъй като няма с гледането на този филм втория сезон направо го прескачам. Във филма имаше по-различно представяне на историята, отколкото в сериала, а и актьорите бяха на доста по-високо ниво. Лошото е, че за разлика от сериала няма цици, гъзове и подобни сцени на всеки петнайсет минутки. Нямаше да е лошо Скарлет да се разхвърля малко, щях да вдигна оценката на филма.

[ Добави коментар ]
Неделя, 27 Април 2008

Всяка година, ям по-малко и по-малко на рождеството^Wвъзкресението. Тази година отразих само половин яйце.

Великденски яйца 2008

[ Коментари: 1 / Добави коментар ]
Коментари

Аз и в толкова не се вместих, нещо християнските празници ги пропускам с кеф напоследък :)

Написа MacTeP (email) (www) на 04-May-2008 01:44


Събота, 26 Април 2008

В чест на утрешния яйчен празник, малко снимки от подготовката:

Великденски сладки

Великденски сладки - формички

Великденски сладки - отблизо

Майстор на всичките гозби е разбира се Сиси. Аз помагам само в яденето.

[ Добави коментар ]
Петък, 25 Април 2008

Както съм на "здравословна" тема, ето още малко вкусотийки за гладните хора:

Здравословни зелени палачинки:
Здравословни палачинки

И не чак толкова полезния, но много вкусен пай:
И не чак толкова здравословен пай

[ Коментари: 4 / Добави коментар ]
Коментари

Рецепта?!!??!?!

Написа LordDoskias (www) на 30-Apr-2008 17:29


Майстора ще я напише, тя си ги измисля :)

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 30-Apr-2008 17:33


Много интересно и вкусно изглеждат манджичките, браво на майстора :)
Определено ме гложди някакво нечовешко любопитство какво има в палачинките ;)

Написа MacTeP (email) (www) на 04-May-2008 01:42


Няма нищо чак толкова мистериозно в зелените палачинки! :) Конкретно в тези на снимката има коприва и зелени лук и чесън, но към обикновената смес за палачинки могат да се добавят и всякакви други лекичко задушени зеленийки - спанак, лапад или само магданоз. Определено са не само полезни, но и атрактивни в този си цвят, децата им се радват. Предполагам, че с домати ще станат и червени палачинки и съответно разноцветна торта, но винаги в солен вид!

Написа Сиси Чорбаджийски на 07-May-2008 09:56


Четвъртък, 24 Април 2008

Ако ще се яде хляб поне да е качествен:

Домашен хляб

[ Коментари: 1 / Добави коментар ]
Коментари

От *много* време ми се ще да си купя робот за хляб, но вече не съм толкова напорист, след като започнах тази анти-хлебно-картофено-оризена диета *рев*. Преди време близък човек имаше такъв робот и колко наистина качествен и вкусен хляб сме изяли... не е истина!

Сложете 30-40 грама стафидки в тестото. Нищо, че не е за сладък хляб, и на нормалния това се отразява супер!

Написа Дончо (email) (www) на 02-May-2008 10:53


Сряда, 23 Април 2008

Три часа се борих, за да възстановя данните от един хард диск, на който partition table си беше заминал в неизвестна посока. Backup естествено нямаше - собствениците, не са си плащали на когото трябва, за да им прави.

Щеше да ми отнеме по-малко време ако не работех по спомени, които твърдяха че е имало един партишън и RAID1. В крайна сметка след доста чесане по главата защо /home и /var са празни, погледнах в /etc/fstab и бързо ми светна, че точно тази инсталация е правена много-много отдавна и диска е разделен на четири.

От момента на това осъзнаване до окончателното оправяне минаха няма и десет минути, за което отправям голяма благодарност към екипа написал parted.

[ Коментари: 7 / Добави коментар ]
Коментари

В този ред на мисли, една австралийска фирма, която предпочитам да не споменавам, ни възстанови счупен RAID5 масив, при 2 напълно отказали диска, срещу някакви скромни $2,500 AUD. Инак бекъп - да, стар - да.

Написа 0x80 на 27-Apr-2008 00:25


Ти в Австралия ли работиш ? Интересно ми стана коя е фирмата понеже и моята компания може да се наложи да ползва подобни услуги.

Написа noname на 27-Apr-2008 09:22


Интересно - раид 5 го водят, че има fault-tolerance за 1 диск. Тоест ако се скапе повече от 1 - you are done дет се вика. Чудно ми е каква технология са използвали...

Написа LordDoskias (www) на 29-Apr-2008 14:23


LordDoskias: RAID5 e fault-tolerance на 1/3 от дисковете ако имаш 30 диска в масив , може да ти откажат 10 /е не произволни вероятно/

Написа Vlado на 30-Apr-2008 13:21


Vlado, май са те подвели, тъй да се каже, в училище.

Написа lol на 30-Apr-2008 17:46


Доста са го подвели.

Написа teh на 03-May-2008 12:26


Имаше нещо за раид 5, че данните от всички хардове се разпределят между дисковете / винаги има копие на всеки един от хардовете разпределено между останалите. когато се скапе един, то копието на харда може да се ребилдне върху някой spare от парченцата данни съхранени върху останалите дискове. ако преди да е свършил ребилда се скапе втори обаче става кофти. при раид 6 може до два харда да се скапят. бе най-сигурно - вероятно - е Beowulf Linux Cluster с някакво redundancy, но тук вече не съм хич наясно :/

Написа ed на 08-May-2008 00:53


Вторник, 22 Април 2008

Свършиха се (полу)спокойните времена за паркиране около офиса ни. Общината реши да направи Парчевич и успоредните улици синя зона и с това си решение тотално еба мамата на възможностите за паркиране.

Най-малкото защото местата намаляха наполовина. Бал съм ти и синята зона, бал съм ти и чудото.

[ Коментари: 2 / Добави коментар ]
Коментари

Те затова на новите реклами на автомобили шофират все по покривите да не се замисля човек, че ще му се наложи да паркира ... Най фрапиращата мисля, че беше на Opel - братчеда с един джип (автомобил с висока проходимост) от покрив на покрив си се прибра .. !!! А Toyota i AUDI все в разни пустинно пясъчни величествени местности ги представят отдалечавайки ни от градската действителност ...

Написа Самуил (email) (www) на 28-Apr-2008 00:56


@Самуил
Сигурно щото това не са коли правени за градски условия

Написа MacTeP (email) (www) на 30-Apr-2008 11:40


Понеделник, 21 Април 2008

За пореден се каня да си легна по-навреме и тъкмо преди лягане направих грешката да се зачета в писанията на моя любимец Jeremy Clarkson, които случайно открих ровейки се из мрежата.

Човека всяка седмица си води колонка в Times и ми уби няколко часа, а дори не успях да прегледам и половината ревюта. Силно препоръчително четиво.

[ Добави коментар ]
Неделя, 20 Април 2008

Малко филми изгледани през седмицата:

The Bank Job - по истински случай обир на банка през седемдесетте години в Лондон. Участва Джейсън Стейтъм и разни други по-малко познати от него. Филма става, макар до средата да е леко муден. Оценка 4.5/6.

Mrtav Ladan - сръбска комедия, която напомня на онзи филм, в който двама мъкнеха един умрял по плажа. Как се казваше....Уйкендът на Бърни. Добро забавление. Имаше с филма два вида субтитри - нормални и нецензурни, само дето разлика между тях нямаше. Нещо преводача се е объркал.

Profesionalac - пак сръбски филм, този път не комедия. За работата на един човек в службите за сигурност.

[ Коментари: 7 / Добави коментар ]
Коментари

За Mrtav Ladan един приятел ми проби дупка в главага - гледай го, гледай го. Та взех, че го гледах преди 2 месеца. Яка сръбска комедия. Още повече, че тук (Видинския край) почти всички си разбираме 99% сръбски. Няма субтитри, които да преведат 100% сръбските псувни и идиоми. Сръбското кино винаги е било на ниво, както беше нашето едно време.

Написа Юли на 22-Apr-2008 12:27


Ако не си гледал Zeitgeist, задължително го гледай.Много добър филм за конспирациите които ни заобикалят от началото на света до ден днешен.Може да се намери в Арената. Оценка 9 от 10. Страхотен е:)

Написа George (email) на 22-Apr-2008 20:50


ZEITGEIST
['tsaitgaist]
n нем. духът на времето, интелектуалните, моралните и културните тенденции на дадена епоха

Написа Георги (email) на 22-Apr-2008 20:54


Не вярвам в никакви конспирации, но ако остане време ще се опитам да го гледам този филм да видя болните мозъци без работа какви са ги измислили.

Написа Георги Чорбаджийски (email) (www) на 22-Apr-2008 21:08


>Не вярвам в никакви конспирации
Личи Ви.
Zeitgeist е много актуален филм, но не вярвам да се случи това, което казват в края на филма, по простата причина че всичко ще изгърми и рухне в един момент и ще е голяма веселба, чакам с нетърпение... Щом Римската империя е рухнала, един федъръл рисърв не може да ни уплаши :}
В първата част за Ицо, са прави, после 11-ти пак, за третата не знам, но и с тези следения и целия комерс, май са прави.
Особено това за религията с голям кеф го гледах, сигурно след време ще сме точно толкова жалки и смешни в очите на бъдещите поколения, а те ще се мислят за нещо повече от нас както ние сега от пещерняците...то сега някои се мислят за извънземни ;))

Извинете ме за вниманието.

Написа por4e2 на 22-Apr-2008 23:27


Не споделям същото мнение за Zeitgeist. Гледах го наскоро, след като от няколко места ми беше препоръчан.
Методите, които ползват, за да убедят зрителите в теориите си, са доста неприятни и неубедителни. Като например, да повтарят едно и също по 10 пъти в минута, докато ти промият мозъка. А призива и сцената в края на филма, са прекалено емоционални и пак показват, че подценяват аудиторията си.
За повечето от тезите си нямат реални доказателства, или поне тези, които привеждат за доказателства, са неубедителни.
Тонът на филма е такъв, че той налага тезата си, а не предизвиква дискусия. Теориите на световната конспирация звучат винаги много шокиращо и впечатляващо, и без да отричам, че в някои от тезите им има доста резон, не мога да приема точно тези хора да ме убеждават в истината за атентата и за световната конспирация.
Реших да проверя eдиния от интервюираните, които говореха изключително разпалено, и беше представен като историк: Webster Tarpley: http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_G._Tarpley
Не съм много впечатлен от биографията му, и не виждам нищо друго, с което да се е занимавал, освен да критикува правителството.
На всички, които смятате филма за велик и скандален, бих препоръчал и този линк: http://en.wikipedia.org/wiki/Zeitgeist%2C_the_Movie#Criticisms
Не искам да убеждавам никой в своята теза, но мнението ми за филма е различно.

Поздрави,
Радо

Написа Radoslav Rusinov (email) (www) на 23-Apr-2008 12:58


Шифърът на фараоните : Ахмед Осман : Тайни и загадки ...
Казват, че Христос е идвал на два пъти сред хората: веднъж като реална историческа личност, а векове по-късно - като духовно финоматериално измерение.
---
@Radoslav Rusinov
Ако и в тази книга доказателствата са неубедителни, значи сте тежък случай :о|
А и позоваването на wikipedia не е най-добрия аргумент в случая. Аз бих заложил в случая на чичко Google.

Написа Nick Angelow (email) (www) на 01-May-2008 21:38


Събота, 19 Април 2008

Не успях да я издържа тая боза Star Trek и малкия натиск от попривършилото място на диска беше побутването да я изпратя където и е мястото - Trash.

[ Добави коментар ]
Google търсене в дневника
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!