The Diary
Дневникът на Георги
<- Вторник, 12 Юли 2011 | Начална страница | Понеделник, 1 Август 2011 ->
Вторник, 19 Юли 2011
Лятото е слаб сезон за сериалите, затова го използвам за наваксване на пропуснати филми, но за тях по-долу. Тук там има по нещо седмично за гледане, но като цяло е умряла работа.
Breaking Bad се завърна, но тъй като го нямаше толкова много време първата серия ми беше безразлична (да не говорим, че съм забравил на 75% какво се случва). Weeds не гледам от няколко сезона, нещо му изпуснаха края. Leverage не го издържам, защото се опитвам да го сравнявам Hustle и това го убива. Опитах да гледам Falling Skies, но след шест серии мога да го определя като вкисната боза с извънземни и драми (стига ми, че изтърпях Stargate: Universe, no more drama!).
За момента само Burn Notice и White Collar държат фронта като ги подпомагам с малко анимация в лицето на Futurama и Ugly Americans.
Да се върна на филмите подредени от добро към не чак толкова добро.
С новите филми не се разбирам затова гледах Catch me if You Can с ДиКаприо и Том Хенкс, който ми хареса, някаква бразилска драма ли беше, какво беше - Сърфиращата Бруна (още не мога да определя дали гледането му е грешка) и покрай тези двата, гледах доста филми на NatGeo за мега заводи и строителство, които почти винаги са добро попадение.
Сега лошото.
X-Men First Class беше доста плосък. Явен опит да вържат историята, но беше твърде детски и героите твърде плоски. Ок, казаха кой как е стигнал където е, но от гледането филма не става ясно защо. Просто героя си прави нещо, а аз седя и се чудя добре де, преди пет минути този друго разправяше изведнъж полудя. Не стана ясно на главния лош какъв му е проблема (освен, че е лош), не стана ясно на Магнито какъв му е проблема (освен, че иска да е лош), изобщо не стана ясно на Мистик какъв и е проблема, че да се присъедини към Магнито. Явни тъпотии.
Като говоря за филми, в които не става ясно кой какво върши и защо, по повод излизането на втората част на Harry Potter and the Deathly Hallows, гледах първата част. Е, това определено беше грешка, най-малкото защото не съм гледал филма преди Deathly Hallows part 1 и през повечето време изобщо не разбирах какво става. Така ми се пада като гледам филми, които се простират в осем(?)-девет серии по два часа и пропускам серии. Изключвайки явното ми невежство около цялата история филмът според мен щеше да е доста по-добър ако беше един час по-кратък. В момента два часа и двайсет минути са си направо мъка с много, много пълнеж. И друг път съм го казвал, но ще го повторя, ако не е девойчето да гали окото, този филм ще е нетърпим.
[ Коментари: 9 ]Коментари
True Blood ми е твърде педалски и red neck-ски, което някак не се връзва с педалски, но първи сезон такова впечатление ми остави, за да го издържа.
Еврика ще му хвърля едно око.
Където е Eureka (категория леки летни сериалчета), там е и Warehouse 13, че и разменят актьори от време на време.
Споменал си Burn Notice, Covert Affairs е женския му вариант, не е кой знае какво, но е гледаем.
От новите Falling Skies наистина е слабичък, като за сериал, под който Спилбърг се е подписал, ама аз лично ще му дам шанс поради липса на друго.
SyFail са си счупили рейтинг рекордите с Alphas (пак свръхестествени способности, но не толкова детски като Heroes). Чувам добри думи и за Suits, но още не съм стигнал до него.
@nick: Видях, че на Alphas е излязал пилотен епизод и мислех да изчакам да се съберат малко преди да го свалям.
пробвай Breakout kings, ако ти е харесвал prison break - това е обратното :)
@дилян: тоест опитват се да влязат в затвора?
... може да се каже, че героите влизат в затвора ... :)
Идеята е - печени (бягали) затворници да залавят избягали такива с/у намаляне на присъдата.
Става за губене на времето; има го в ХД качество по торентите.
създателите са същите като на призън брейк, дажи персонажи, затвори и истории от стария сериал се повтарят.
Пробвай с Torchwood - новия сезон започна, а ако гледаш Doctor Who става за приятно фантазмагьорстване какво би станало ако....
По принцип съм фен на английска телевизия, но с Dr. Who нещо не се разбрах, а от Torchwood съм гледал няколко серии от първи сезон и не ме грабна.
Disclaimer: Except where otherwise noted all opinions expressed here are personal
opinions of the author and do not reflect official opinions of my employer or
any other person, company or organization associated with the author.
Copyright: Except where otherwise noted the content of this site is licensed under a
Creative Commons Attribution License. Текстът на договора за ползване на български
Copyright (cc) 2003-2011 Georgi Chorbadzhiyski. Some rights reserved.
Comments, texts and pictures not signed by me are property of their respective owners.
Страницата е генерирана от Glog v3.99-test
Новия сезон на Eureka започна на скоро. Така, че от сериалите в момента той си заслужава. Също така и True Blood ако го гледаш започна интересно.
Написа MacTeP (www) на 19-Jul-2011 12:51