The Diary
Дневникът на Георги
<- Юли, 2006 | Начална страница | Септември, 2006 ->
Архив за месец Август, 2006
Вторник, 1 Август 2006
Започва отпускарският месец и трафика из София постепенно намалява, което ме устройва чудесно, защото успявам да стигна от вкъщи до офиса за 10-12 минути вместо за нормалните 15-17, до 25 в лоши дни.
Разбира се, ако можеше да не ходя в офиса, за да пиша глупав код, а вместо това да си печа четирибуквието нейде, щеше да не още по-добре, но човек не може да има всичко на този свят...
[ Коментари: 1 ]Коментари
Сряда, 2 Август 2006
В последно време все повече се зачитам в етикетите на нещата за ядене, които купувам и не съм особено доволен от информацията, която получавам от тях.
Липсат данни за калории, мазнини, сол, кой е производителя, а понякога описанието на съдържаното изобщо го няма или е толкова нечетливо отпечатано, че се налага да гадаеш.
Това са важни неща, защото искам да зная какво си купувам, особено когато ще се тъпча с него. Човек трябва да внимава какво си слага в устата и да помни, че устата му не е боклуджийска кофа, за да я използва като такава.
Иначе всички ставаме част от статистиката, която твърди, че българите са най-болните и затлъстели хора в Европа. Лошо, Седларов, лошо.
[ Коментари: 15 ]Коментари
Това с липсата на данните е наказуемо до степен затваряне на търговския обект и/или производителя
Явно разчитат, че хората няма да се занимават. Другият път когато попадна на подобен продукт ще си го запазя за доказателство.
Веднъж си бях купил някакви бонбони и пишеше, че "може да съдържат следи от лешници" ?
Попадал съм и на камъче в кебапче, а на една познавата и се падна гайка.
Сетих се за:
" - Келнер, в супата топчета няма топчета!!!
- Господине, вие, като си купите бисквити "Катеричка", намирате ли катерици вътре?"
Истината не е само в безхаберието. Според мен, повечето производители много съзнателно не желаят да пишат какво съдържа продуктът. Да не говорим, че има такива, дето и хабер си нямат какво изливат вътре под формата на разни химии в името на икономията на производствени разходи.
Това, че са задължени със закон пък съвсем нищо не означава :)
Има и друго - каква е гаранцията, че дори да е написано както трябва - това, което е отвътре съответства на написаното...
@yovko: има лаборатории, които могат да тестват, издават ти протокол от анализа и после можеш да съдиш и/или да подадеш жалба, та да ги глобят/заворят.
@Б.Величков: Това, че са задължени със закон означава, че трябва да го спазват. А понеже няма и не може да има достатъчно контролни органи (пък и мамка му не искам още някой да папа от моите данъци), просто означава, че трябва ние да упражняваме контрол.
Една от характеристиките на гражданското общество е точно контрола, упражняван от гражданите - ако ние не се оплачем, ще ни се качат на главата.
Аз пък се дразня да съдържание от сорта на: ..., подправки
А какви подправки? Отговор: 6-7 Еxxx
Не ми е толкова за E-тата, колкото до описанието...
@Йордан: Всъщност контролните органи са в изобилие, но досегашната практика показва, че трябва някой да се натрови /или не дай, Боже, по-лошо/, за да отреагират подобаващо и да се сетят за обязаностите си. Иначе, когато някоя от "националните" телевизии тръгне да прави репортаж за храните, се намират и проверяващи, и лаборатории, че даже чат-пат успяват и да накажат някоя дребна риба.
А за гражданското общество не искам да влизам в полемика, защото се оказва, че в нашата мила Родина същото това гражданско общество не трябва просто да съдейства на споменатите контролни органи, за да има реален резултат, а е необходимо да ги притиска ежедневно и по всички възможни канали, за да успее да ги накара поне да започнат да си вършат нормално работата.
Не е по темата по-горе,но само бих искал да попитам Георги от къде е събрал телефонния указател на Варна по този на4ин? и да добавя 4е никак не е пълен! едно 4е липсва номерации като номер на къща или номер на вход и тнт! отделно 4е примерно имам една позната с тел 6924** която с търса4ката не и се намира номера :)
Тук може да се намерят доста нормативни документи, касаещи правата на потрбителите и задълженията на търговците.
http://www.ktzp.bg/modules.php?name=Content&pa=list_pages_categories&cid=23
Полезни четива за повишаване на потребителска култура и за хора, ако можете да възприемате юридически текстове :)
@Цецо: Събран е от сайта на бтк, докато още нямаше защити. Защити се появиха точно заради това събиране. Още през 2001-ва когато е "събиран" не беше пълен, а сега пет години по-късно сигурно пък изобщо няма връзка с действителността.
Солта е основната съставка на всички храни, а на останалите е захарта, в България. Какъвто и салам да купиш, или шунка, луканка и т.н. всичко е СОЛЕНО. Навсякъде се ръси сол с шепи!!! Да не говорим пък за сиренето и кашкавала. Другата страшна съставка в останалата част от храните пък е бялата захар. Това е положението в момента.
Яжте плодове и зеленчуци!!
Стойте на село и яжте качествена храна :)
С въвеждането на HACCP системата за всички производители на храни нещата малко по малко ще се наредят.HACCP - анализ на опасностите и контрол на критичните точки в едно производство което ще рече , че контрола ще е наистина по засилен и ще останат доста малко предприятия които ще произвеждат храни като цяло.След време HACCP ще въвеждат и магазините и ресторантите и този момент съвсем не е далеч.Те в момента въвеждат едновременно HACCP и ДХП т.е. добрите хигиенни практики и т.н. Нещата в тази посока определено вървят към по добро и по стриктен контрол на производство, етикетиране и т.н. Тогава всеки един потребител ще може да изисква част от документацията която се води за даден артикул - чек листове, HACCP сертификат и т.н. и за целия път на дадена стоката дори и документацията на изходните суровини което е също част от самия HACCP в едно производство. Темата е много дълга и обширна, но в крайна сметка нещата ще се подобряват и потребителя ще знае какво си купува.Колкото до солта и захарта забравихте да споменете брашното :) Още известни като бялта смърт , но те са присъствали и винаги ще присъстват в храните неизбежно е :)
Абе не е много по темата, ама ме подсетихте за маймуната, дето първо проверявала дали това, дето ще го яде, може да излезе от другата страна.
Ние уж по-умни, дори това елементарно правило не спазваме.
А сега какво да кажем... коя е голямата маймуна? Ние, дето купуваме, без да гледаме или тези, дето ги продават?
Четвъртък, 3 Август 2006
Писна ми да ползвам акаунта на колегата atl в Арена и взех, че се самопоканих. Смятам набързо да натрупам малко "рейтинг" по старият изпитан начин със закачането на няколко DVD-та (най-бързо става с порно) и оставянето им да се seed-ват за ден-два-седмица-две :) След подобно упражнение рейтинга ти е закован в тавана и повече няма смисъл да обръщаш голямо внимание на up/down статистиката и подобни глупости.
Петък, 4 Август 2006
Изгледах целият първи сезон на Family guy и макар да е само седем серии, сериозно му се изкефих. Като намеря празно място на диска (къде са ми 300 гигииииии???) ще прегледам и следващите сезони.
Силно препоръчително филмче за феновете на Simpsons, Southpark и евентуално Futurama.
[ Коментари: 2 ]Коментари
Имаше една серия дето Саут парк се ебаваха с Фамали гай
Всъщност епизодите са два - една серия от две части. В нея се разказва, как Cartman се опитва да възползва от това, че във Family guy щели да показват Мохамед, за да иска спиране на шоуто, докато всички решават, че е най-добре да си скрият главите в пясъка. Така мюсюлманите нямало да се изнервят заради това, че във Family guy показвали Мохамед и нямало да обявят война на USA /явен бъзик с прословутите насрани карикатури.../
Събота, 5 Август 2006
Отивайки към Св.Константин попаднахме на кръг от рали Хеброс. Бях чул нещо по радиото за затворени пътища, но се надявах да става въпрос за неделя и да не ни хване.
Е, хвана ни.
Което си имаше добри страни, защото никога не бях гледал рали. Бръмчат яко - направо гърмят, движат се бързо, публиката е доста малоумна (и аз бях в нея), защото стои на опасни места и добре че не наблюдавахме катастрофи, иначе доста народ щеше да предаде богу дух както стояха от външната страна на завоя....
Ралито да го гледаш по телевизията, като че ли е по-забавно. Тук чакаш по три минути, за да видиш как някой избръмчава за 10 сек и после пак така. Друго си да ви качат и да ви "повозят" в рали автомобила.Пет минути возене и адреналин, после отваряйки вратата правите изпълнитение стил клиент возещ се в таксито от Taxi [1|2|3] и слизайки проклинате акъла, с който сте се качили при луд, да ви вози по криви планински пътища със 120-140 км/ч.
Дали някъде не предлагат подобно забавление? Искам да тествам поне, после ще видим.
[ Коментари: 4 ]Коментари
И на мен ми е мерак да се кача при някой луд... Возили са ме разни съзтезатели, ама все бивши, все за малко и то не в съзтезателна кола, а и нямаха възможност да се развихрят :(
Незнам дали си фен на картинга (който разбира се едва ли може да се доближи до това, да караш истинска кола по този начин), но повечето хора които познавам, правят изпълнението с лудото каране дори след картинг :)
Фен съм на картинга, но ми е бавничко.
Жоре, като идваш в Пазарджик, обади се. Ще те срещна с Деси. Той ще ти покаже усещането, та макар и в града. Има и едно ATV, с него може и по баирите да се разкарате. :-)
Неделя, 6 Август 2006
Провалих се в опита си да се прибера в София без да се качвам на магистрала Тракия и без да минавам през Боровец. Мислех си, че има някакъв път през Ихтиман, но след половин часово мотаене по подозрително празни силноселски пътища извадих картата и се оказа, че или трябва все пак да се кача на магистралата или през Вакарел да отида до подбалканският път.
Много малко входове има нашата столица и все завардени с кибитки пълни с полиция. Ще рече човек, че ако поискат няма да можеш да се вмъкнеш или измъкнеш от града с кола. Че и камери наслагали.
[ Коментари: 7 ]Коментари
Кьмерите ме кефят .... предпочитам камери пред ченгета
Е да, защото още не ги използват по предназначение. Първият път когато получиш снимка и глоба заради това, че някоя камера те е заснела как караш с 90 по Цариградско и ще спреш да ги обичаш. С полицайте поне може да се разбере човек, нали знаеш вълшебните фрази "ами сега какво ще правим", "дай да измислим нещо", "ще почерпя, имам рожден ден" :-)
За сега не е страшно. "Новата система" за един ден е хванала 10000 нарушения на 5 кръстовища и, със 300 GB видео поток на ден, на третия ден е изблъскала Out of memory. В Лирекс вицове текат за тая работа и сега се мъчат да я приучат на катаджийския маниер да не лови всички, а само тея, дето има келепир от тях. :)
На теория има такъв път, аз съм минавал в обратна посока. Само че *силно* не ти го препоръчвам за минаване. От Елин Пелин (там излиза) до Ихтиман ти трябва не Jeep, ами направо всъдеход или поне беше така миналата година, но някак си не ми се вярва да са го оправили.
Точно този път открих, но не ми се ходеше до Елин Пелин. Аз си мислех че от страната на Ихтиман има път. А иначе този същият път, който го споменаваш не с джип ами с танк трябва да се минава.
abc
Този последният коментар го одобрих заради комедийната му стойност :-)
Понеделник, 7 Август 2006
От поне три месеца на диска ми стои филма Jarhead, но чак днес го гледах. Jarhead се казвало на американските морските пехотинци заради прическата (jar head - буркан глава). Филма е тъпичък и със сигурност може да го пропуснете. Има ги стандартните неща за американските военни филми, навикване, тренировки, надъхване колко сме велики, после мисия и т.н. Различното във филма е, че всъщност мисията не се състоя и пехотинките се побъркваха от нямане какво да правят, докато пазят петролните интереси на господарите си.
Това да си военен не е за всеки. Ето например аз не ставам за тази работа, защото не мога просто да изпълнявам каквото ми се каже без да вкарам мисъл и творчество. В тази връзка съм изключително радостен, че идиотското нещо наречено наборна българска армия от 2008-ма година вече няма съществува и няма да се ходи в "родната казарма". Въпреки, че съм бил в нея една година, изобщо не мисля, че ме е научила на нещо (освен яко да скатавам) и не пожелавам на никой да си губи времето в нея. Който може да се скатава още година и половина, да го прави.
Вторник, 8 Август 2006
Голяма борба падна с Firefox-а, но накрая неравната битка беше спечелена с помощта на разширението MediaPlayerConnectivity.
Дейба тия улеснения дето ги правят в името на това програмата да е уж по-userfriendly. Аман от махане на функционалности, защото някой би се объркал. Гномците провалачиха крак с тази олигофрения и Firefox дето върви по техните стъпки в момента ако се опитваш да настроиш нещо "по-така" си загубен. В случая даже не ставаше дума за нещо "по-така", просто исках определен вид файлове вместо да ги отваря в браузера да вика външна програма (vlc, mplayer, xine, etc...).
Става дума за файлове с разширение asf, avi, wmv (видео файлове). Във Firefox 1.0 си спомням, че си имаше добрият стар начин, който работи още от Netscape 4, да укажеш определен вид файл да се отваря с външна програма. Да ама в Firefox 1.5 тази екстра вече я няма. Или поне не можех да я намеря в конфигурационният панел.
Добре че открих MediaPlayerConnectivity-то. Макар под OS X да е малко бъгаво, под Linux и Windows работи перфектно. Ако искате директно от браузера да гледате видео, това е разширението, което ви трябва в комбинация с един от най-добрите плеъри (да не кажа най-добрият) VLC.
[ Коментари: 5 ]Коментари
Проблема ясно е в твоят телевизор :).
http://img137.imageshack.us/img137/3976/mozcd9.jpg
Да се чете ЯВНО.
А къде Add action? :)
Опитай се да накараш Firefox при файл с разширение asf или mime тип video/x-ms-asf да извика външна програма и да подаде адреса на ресурса като параметър към нея. Аз поне не успях да го накарам, дори и с Change action.
~/.mozila/firefox/__prifileto_ti__/mimeTypes.rdf
и кратка извадка:
<RDF:Description RDF:about="urn:mimetype:application/msword"
NC:value="application/msword"
NC:editable="true"
NC:description="">
<NC:fileExtensions>doc</NC:fileExtensions>
<NC:fileExtensions>sxi</NC:fileExtensions>
<NC:handlerProp RDF:resource="urn:mimetype:handler:application/msword"/>
</RDF:Description>
С текстов редактор ясно че може да се настрои нещо ;) Но в случая не ми върши работа, защото така нагласен, FF ще свали файла и ще пусне програмата. На мен не ми трябва да сваля нищо, а просто да пусне избраната от мен програмата с параметър адреса на файла (каквото прави MediaPlayerConnectivity).
Сряда, 9 Август 2006
Горките web разработчици правещи страници. Цял ден и аз съм в техните редици, пиша-бриша, тествам докато накрая резултата беше добре изглеждаща, изчистена и функционална страница написана на стандартен HTML4 и CSS (валидирани естествено). Гледам аз с Firefox, Konqueror, Opera и Safari - всичко шест, изглежда по един и същи начин, работи. Решавам да погледна с "ЛИДЕРА" (да умрЕ дано) и познайте какво виждам...
Виждам цялата страница разместена до неузнаваемост! ^#&$^%$^$#%
Докато си скубех косите проклинайки, потърсих из нета и се оказа, че ме е захапала една от многото буболечки в IE, наречена Peekaboo bug. Нито един от предложените workarounds не сработи, та се наложи да променям перфектно написаната страница и да тествам, пак и пак и пак, докато не мина час и половина и случайно не уцелих заклинанието, което накара шитнята известна и като Internet Explorer да рендне страницата коректно.
Радвам се, че не пиша web страници всеки ден, иначе отдавна да съм се побъркал и само при споменаването на IExplorer да вадя самурайският меч и да съсичам нещастника имащ неблагоразумието да спомене тази отвратителна програма с добро. Дори и само заради IE, Microsoft заслужават да бъдат изправени до стената, когато дойде революцията. MS са направили много кофти неща и заслужено са известни като evil компания, но с това тяхно отроче надминаха себе си! Върнаха с години назад web развитието, а и в бъдеще ще продължават да го задържат, от което вече може да ти се доплаче.
[ Коментари: 7 ]Коментари
За сметка на това FF завоюва честно доста голям дял сред използваните броузери. Откакто Opera стана безплатна и тя започна да задушава M$IE. Повечето мои познати, които се занимават професионално и непрофесионално с компютър не искат и да чуят за този мек и нежен IE продук и като чуят името му се кръстят ;)
Междувременно дизайнерът на моя скромен сайт насърчава потребителите да гледат творбата с FF или Опера ;)
Преди няколко дена пък мернах новината, че доста страници били отворени и с Opera Mini. Дет' са вика - добрите новини предстоят :)
Ползвам FF откакто е излязъл. Харесва ми. До днес ми харесваше. :-)
Пиша един сайт. Сложих прост цикъл да ми извади променливите, които се предават на скрипта:
foreach ($_REQUEST as $key => $value) {
echo "Key: $key, Value: $value\n";
}
И какво да видя? Видях си кукито с логин информацията за съвсем друг сайт! Чудничко.
Ъ? И firefox е виновен за това, защото? Дай данни за това куки, да видим кой е в грешка.
Аз ли да съм виновен?! Пиша си кротко, никой не закачам и изведнъж ми крадат кукито. Ни съм доволен. :-)
В офиса не мога да го повторя това. Вероятно има нещо прецакано в куки файла и това кара ФФ да праща нещо, което не му е работа, ба ли го.
Зависи какъв е cookie-domain-а на куки-то. Възможно е въпросният сайт да го задава грешно и затова да се разпраща насам-натам. Но, ако това е случая, FF няма вина -- такъв е протокола за cookie-тата.
Напротив, всичко е както трябва. Нещо ФФ се оножда. Не ми се разправя, зарязах го.
Седя си и се ебавам, по едно време гледам, че се ебе и го заебах.
Четвъртък, 10 Август 2006
Чудесна фраза с много истина в нея, която добре описва едно качеството на свободния софтуер:
The beauty of free software - since everybody can see your mess you tend to be tidier.
Виждал съм код написан за вътрешна употреба и знам какви лайна се получават в повечето случаи. От друга страна съм виждал същия код почистен и пуснат като свободен софтуер. Разликата в написания код е много голяма, когато знаеш, че хората могат да видят какви си ги натворил.
Нищо чудно, че качеството на свободния софтуер е доста по-високо от това на съответния собственически.
[ Коментари: 18 ]Коментари
http://veselba.kafence.com/pix/computerni/negotiations.jpg
http://veselba.kafence.com/pix/computerni/basi_programista.JPG
В затворен кръг човек се чувства свободен да сподели по-голяма част от истинската си, неподправена личност :-)
На повечето народ истинските личности имат нужда от много шлайфане :) Затова и е хубаво да не се показват.
И ако не е тайна колко точно код си видял /пръпрайътъри/, щото мисля че доста малко /съдейки по опита ти а.к.а. трудовият стаж/. Да не говориме, че фирмите по които си бил пишат лайнян код :) така че си се преебал брато.
Не че адмирирам пръпрайти софтуера, но изказването ти е смешно.
Ти от позицията на какво се изказваш така, да не си някой Едгар Дейкстра или някъв велик програмист-информатик, та да можеш да прецениш един код с какво качество е.
И вервай ми качеството на кода няма нищо общо с това дали някой ще го гледа или не т.е. хората не пишат добър код от някакви морални съображения ами просто щото могат. Който си може си го може.
Егати как ти хрумват такива безподобни глупости само това не мога да разбера.
Ми мисли малко преди да натвориш поредната простотия.
[root@abyss]:/#./a.out
Segmentation fault
P.S. Ти като си толкова отворен, твоят код в травълстормейкър да не е по-убав, а?
и то не щото е пръпрайътъри, той и отворен код да беше по-убав нямаше да стане Жоре просто щото не можеш да програмираш.
Жоро е прав на 100% - когато знаеш, че кода ще си го гледаш само ти не си даваш зор да го подреждаш кой знае колко. Големия проблем е че никога не си го гледаш само ти - така или иначе ще се червиш когато все пак се наложи да обясняваш някоя от глупостите, които си написал на например новопостъпилия програмист :))) Колкото до "който може си го може" - е па никой се не е родил научен - нали?!?
@a.out: Аз "велик програмист"? Благодарско, ама съм много далече от там. Че аз даже не се смятам за изобщо за програмист, най-малкото защото предпочитам да трия вместо да пиша :-) Колко код съм видял? Видял съм досатъчно, но ако искаш можем да си премерим линиите код, ако смяташ че с това тезата ти ще получи необходимата доза лилаво хапченце pfizer. А за "който го може - го може" съм съгласен.
"Нищо чудно, че качеството на свободния софтуер е доста по-високо от това на съответния собственически."
Странна работа. Хем е по-качествен, хем е без пари, хем е по-малко популярен. Или нещо не се връзва, или хората се радват по-скоро на шареното, отколкото на качественото. Почти като в "средностатистическата жена е по-скоро красива, отколкото умна, защото средностатистическият мъж вижда по-добре, отколкото мисли" :D
a.out, стига ти да поглеждаш thedailywtf и да видиш какви неща има там... Аз от собствен опит мога да кажа, че open source/free software кода който съм чел винаги е бил по-чисто написан от кода, който е бил само за вътрешно ползване. Ако държиш, дето каза Жоро, може да си ги мерим...
И разбира се, това не отрича, че някъде някой пише затворен код, който изглежда добре - ние например имаме няколко такива програмиста, които пишат страхотно - просто глобално погледнато отворения код е доста по-чист и приятен за четене ;)
Всичко казано до тук е вярно, но има още какво да се желае от софтуера с отворен код. А това което по трябва да се желае е тъпите производители на хардуер да предоставят необходимата информация за да може да се създават драйвери за различни платформи. А най трябва да се желае комерсиалните разработчици на затворени протоколи да ги отварят за да се създават качествени алтернативи. Аман от патенти, аман от тайни, аман от мизерия... Да не казваме имена на компании започващи с M и C :)
"@a.out: Аз "велик програмист"? Благодарско, ама съм много далече от там. Че аз даже не се смятам за изобщо за програмист, най-малкото защото предпочитам да трия вместо да пиша :-)"
Жоре ама ти и по български език си бил зле виждам, нищо не си разбрал от това, което ти написах. Никой не твърди че си изобщо _някакъв_ програмист - точно обратното. (на английски: Who do you think you are some fuckin' Edsger Dijkstra?)
А ако имаш по-малко от 10г. минимум 8ч. дневно писане на код на C не мисля че имаш нещо за мерене с мен :) Макар че ти и да се скъсаш от писане по-умен нема да станеш и кода ти по-добър.
Колкото до това кой код е добър - ами отговорът е много прост добре написаният без значение от лиценза му. Това се опитвам да ти обясня.
Много просто нали същият този оупън сорс програмист, който е добър /примерно взимаме някой от момчетата на Тео Де Рат, щото за тях е доказано, че стават/, който пише оупън сорс пише някъде затворен код щото човека и той трябва да яде и да плаща сметки. И ти как си представяш, че той си отива на работното място и изведнъж превключва в режим write shitty code.
Ми не стаат така нещата. :)
Колкото до вас г-н Колев абе кво да чета dwft ти да не мислиш, че като отворя 95% от оупън сорса не е същото. :) Ми е, просто щото статистически погледнато процента на добрите програмисти е малък съотносимо с всички, желаещи /wannabe/ да се пробват като програмисти. И второ ти пък кво разбираш от код и програмиране я се придържай към системното администриране и не се излагай като кифладжия, че и у вашата фирма са едни велики програмистите - глави. И вие кво да не сте си отворили сорса на идефикса - а, че ми разправяш фъни сториз? Съмнявам се щото господин Ванхьоверзуейн ще получи дрисък в противен случай, а само ползвате оупън сорс за комерсиални цели. Като сте толкова благородни що не им дадохте някой донейшън на тия момчета, които пишат ASTERISK-a или що не публикувате това, което пишете та да може те да го включат към ASTERISK-a - скапани демагози.
И още нещо не адмирирам пръпрайътъри софтуера, просто исказванията ви са смешни момчета.
[root@abyss]:/#./a.out
Segmentation fault
:)) Не смятам да обсъждам вътрешнофирмени въпроси в нечий блог, но може да се огледаш из SVN-а на asterisk-а за неща, които нашите хора са писали. Колкото до 10те години по 8 часа на ден - радвам се за тебе, личи ти :)
(на мен половината ми работа е да чета и patch-вам код :) ).
И както се казва - do not feed the troll.
Кви 10 години, кви 5 лева. Ако си останал с впечатление, че 10-те години се отнасят до мен май и ти имаш нужда от опреснителен курс по матерният ти език.
Ти освен да си бъркаш в носа друго не виждам какво можеш да пачваш, Васко :). С един google не можеш да се справиш със сърча им и един елементарен скрипт не можеш да напишеш къде си тръгнал изобщо, я по-добре бегай пий от малиновото лекарство гледай сънчо и си легай :) вместо допълнително да се излагаш и да ставаш за смях на аудиторията.
[root@abyss]:/#./a.out
Segmentation fault
Силни думи от някой, който се крие зад прякора си и се прави на велик :) Кажи се кой си, и да видим с кое точно не съм могъл да се справя, взе да ми става интересно :)
Е, поне няма закон, който да пречи на някой да е мухльо и страхливец :)
То и аз като пиша анонимно съм много силен. Пък също и като нямам аргументи обикновенно го удрям на личностни нападки. То и кво друго да правя като нищо не мога да покажа. Само дето устата ми много знае. Хвали ме усто, затуй те раня ;)
Както има една дума "класика в жанра".
Поздрави със http://nc.cult.bg/nname/2006/07/blog-post_06.html
:-)
Па на мен оная ми работа е много голяма, ама няма свидетелки тука.
Маааму стара, как мразя това българско пишкомерене.
Аууу. Аз пиша програма, после, ако работи я И оптимизирам, ама..., кой му пука?
Жоро, тоя постинг наистина е много ценен, ще взема да го увековеча нейде при мене :)
@crusarder, това за оптимизацията си заслужава отделен thread някъде:)
Увековечавай, щото ти си виновен, този мистериозен uber programmer а.оут да се пръкне при мен. От твоят блог е цъфнал тука и чел, недочел си изпуснал мнението. :-)
Ами само да кажа: да така е. От скоро се занимавам с Perl и писах един скрипт за лично ползване. Той взе, че уж стана използваем и реших да го кача някъде с GPL лиценз. Веднага го коментирах целия и пооправих тук-там "та другите да не ми се смеят". А и основната идея не беше ли точно, че отворения код е по-подреден? Това безспорно е така. a.out моите (минимални) уважения, ама според мен си нямаш работа.
Петък, 11 Август 2006
Петък ден на майстора. Нищо не може да се свърши, а и с каквото да захванеш ти се пречи, затова не си давам зор и редовно се измъквам рано-рано.
Събота, 12 Август 2006
Отида ли на вилата си развалям режима на хранене. Какво да правя, че имам гладни очи и там постоянно се готвят вкуснотии. Аз да не съм от камък я!
Discovery започват да ми писват с тези филми за операции, криминални простотии и медицински глупости. Пускайте си ми за моторите и колите, ей!
Направих супер снимки на малкото човече и петте и (вече) зъба. Шестият е на път, заради което е леко кисела, но се опитва да пълзи и малко и остава, за да успее.
[ Коментари: 5 ]Коментари
Discovery
Discovery science
Discovery civilization
Discovery (mu zabravih imeto)
все по едно дискавъри дават нещо гледаемо (гадовете ме дебнат да ми се спи и тогава пускат най-интересните за мене неща:), чат пат и по bbc мисля засичам за diy автомобили (пазаруват "кочина", стягат и продават)
btw, за вкуснотиите, като наблегнеш на бирата и не остава много място за вкуснотиите
/mu zabravih imeto/ трябва да Travel & adventure.
От няколко дена по Discovery Channel обещават, че тая седмица /събота в 9.00 вечерта/ отпочват пак Orange County Choppers. Малко, но от сърце, дет са вика...
OCC sux ass
Епизодите стават все по тъпи...
А тва какви мотори правят .. си е просто безмислено .. тва не са мотори за каране .. а някакви и аз незнам ... паметници-трофеи
Дъртия все се кара ... Младши пък се мисли за "дизайнер" .. .. а бре избледнява прдаването и тва си е
След четири сезона не е лесно да останеш оригинален. Пък те и не се опитват хората, просто са си такива каквито са. Аз продължавам да си ги гледам с удоволствие.
Неделя, 13 Август 2006
С цел да не се качвам изобщо на магистралата се прибрах през Боровец. Пътят става, но около яз.Искър се образуват сериозни опашки от автомобили и ако не си в самоубийствено настроение за изпреварване спокойно могат да ти отидат 30-40-50 минути вместо 20.
Следващата седмица пак ни очакват жеги. Лоша работа.
[ Коментари: 5 ]Коментари
Затова следващата събота сме на "Дъното".
Значи ще се видим там :) чакай обаждане.
Няма ли с какво по-нормално да се позанимавате Мистър Чорбаджийски!
Явно разполагате с прекалено много свободно време, та се чудите как да го оползотворявате и имате огромната наглост да си мислите, че всичките Ви ужасно скучни писания могат по някакъв начин да забавляват хората. С огромно съжаление установявам, че явно има доста такива, които нямат никакви претенции за личностната си позиция и поради тази причина получават огромно удовлетворение, че персони като Вашата пишат безсмислени истории и "уж" преживелици та да си позапълнят скучното ежедневие четейки ги!
Забавно :) (из)Смях се от сърце, четейки възмущението Ви гуспоице Карамфилка. Пак заповядайте, за да ми разведрите скучното ежедневие.
.. пък и търсейки ме в google по име къде очаквахте да попаднете? Някъде където пише умни работи ли? Още в началото си пише какво да очаква човек "Публичният дневник на Георги, в който всеки ден се пишат глупости^Wумни работи" :-) Като разгледахте снимките, поне харесаха ли ви?
Понеделник, 14 Август 2006
Slackware 11-rc1 грабете докато още е топъл, топъл.
Извадката от ChangeLog-а:
Mon Aug 14 02:23:30 CDT 2006
There are still a few changes yet to happen, but let's call this
Slackware 11.0 release candidate 1. :-)
Повече информация какво се случва, може да прочетете в самия ChangeLog.
Поизостанал съм с обновлението на машините, пък и се увеличиха в последно време, та ще трябва да се захвана някой ден тази седмица...
[ Коментари: 5 ]Коментари
Ползваш ли слак-а на някакви production/critical сървъри, да кажеш как се държи. Щото попаднах на една дискусия, където казаха, че слак е много зле по отношение на сървъри. Тъй като нямал lvm/raid софтуеър, bigmem/smp кернел по default. По приницп съм слак фен, не бих казал, че съм много навътре, но тия неща ме накраха да се замисля.
Ползвам и съм ползвал Slack на всичките ми production сървъри. Това че в стандартнот ядро няма включено SMP и HIGHMEM е вярно, но пък и кой ще ти ползва стандартно ядро на сървър. lvm и raid пакетите си ги има и си работят както се очаква от тях.
Подобни дреболии не трябва да те карат да се замисляш :) Компилирането на собствени ядра ако правиш сървъри не трябва да не нещо, което да те плаши, също и инсталацията на някоя и друга утилка от сорс ако липсва като пакет в дистрибуцията. Това са основни умения.
... което ме навява на мисълта, че още не съм видял нещо, което да може да поддържа база с настройките на kernel-ите на много различни машини и да може да ги update-ва. Ще взема аз да си направя нещо такова - липсата му кара доста хора да остават с default ядрата на дистрибуциите (а например в debian-ския има ВСИЧКО). А и update на ръка на 30 различни машини не е особено весела задачка...
Аз за машините с нестандартни ядра си пазя конфигурациите и имам скрипт, който като реша да слагам ново ядро ми компилира за всяка конфигурация по едно. Тегава работа е след това обновяването, но пък никой не е казал че смяната на ядро трябва да е лесно :)
Аз ползвам Slack на 5 production машини, и не съм имал проблем. Не знам кой какво е чел, ама ако гледаме securityfocus едва ли Slack-a ще е проблема.
Със здраве :)
P.S. Голямо МЕРСИ на Георги за mirorr-a
Вторник, 15 Август 2006
Търся запис на излъченото на 12 август 2006 (събота) предаване Споко по bTV. Някой ако знае от къде мога да се сдобия със записа, моля да напише коментар или да ми изпрати писъмце по електропощата.
Ще почерпя на някоя чужда сватба. ;)
Добавка от 16.авг.2006 Предаването, което всъщност търся е Сблъсък и е от неделя, 13 август.
Пълна излагация съм...
[ Коментари: 12 ]Коментари
Можеш да се обадиш на самата телевизия. Имаше някаква "тарифа" от рода на 19 евро на час.
Можеш и да се обърнеш към директора на отдел Програма - Апостол Пенчев (program AT btv.bg, a.penchev AT btv.bg)
Или neterra.net имаха записи ???
http://www.neterra.tv/bg/show.php?id=131&bm=2
Ок, мерси.
За parkour-a ли става въпрос :)?
Има доста по темата и на моят блог... ;)
За Паркура иде реч. Ако не е това, зивинете за прекъсването.
@николай: не, за една снимка става въпрос.
Ако ти се занимава със снимки ( и то все същата, с кебапчето ), то я използваха и в Сблъсък в неделя - мина за половин секунда, докато Мирон си правеше предсказанията.
Аха, ей затова говорех, значи не било Споко ами било Сблъсък. То стана като в оня виц със шведския филм. Значи сега пък ще издирвам Споко^WСБЛЪСЪК (ЕБАСИ, пак го написах грешно) :)
Хахахах Жоре и те ли те почнаха ве :-P
Явно не само ние Ти четем блог-а да не си сложил банер в google.com или yahoo.com те е индексирало:-)
Не се коркай много ама им дай да разберат на отворковците.
Стискам палци и ни дръж в течение Моля:-)
Ако отново са ползвали снимка без да посочат източника - мисля, че е крайно време за едно малко показно дело. За да се види, че в нашата скапана държава журналята не са "богоизбрани", и не могат да правят каквото си искат.
Прекаляват... ползват каквито си искат материали, ама ако ти им вземеш някой кадър от предаването - ще ревнат чак до Бога, че са "окрадени", горкичките.
Нека видят, че този тип лицензи (Creative Commons, GPL etc.) не са само някакви драсканици... и да се научат, че така както те имат права над своите си произведения, така и всеки човек например като автор нещо си може да защитава законните си права над него.
(журналист != човек)
п.с.
Доколкото съм си имал вземане/даване с тези от "Сблъсък" - доста са надменни, не очаквай кой знае какво съдействие.... все пак те са "звезди" :)
уффф, цялото това перчене ми се струва супер дребнаво. лицемерно е да мрънкаш за защита на авторски права, когато гледаш и ползваш пиратски филми, музика и софтуер! и накрая чувствата ти да са накърнени заради половин секундно показване на снимка, направена от теб! има къде къде по-големи неправди, с които може да си запълниш времето, ако нямаш работа!
Кой каквото го влече. Като ти се оправят "по-големи неправди" go wild.
Сряда, 16 Август 2006
Или спамерите съвсем са се изхакали или са придобили някакво странно чувство за хумор. Спамът в който днес се зачетох ме вдъхнови да открия секция Спам на месеца в дневника.
Ето го гордия първи участник: Спам на месеца, Август 2006 - За всекиго по нещо.
...in other news...Някакви глупаци решили, че се интересувам от глупавите им оферти за имоти по черноморието. В голяма грешка са и утре ще има да се чудят какво им се е случило и защо изведнъж са станали толкова търсени...:evilgrin: Мммм е-майл в дир.бг, това ще е личен бонус само за мене.
[ Коментари: 4 ]Коментари
Ама това което си сложил като eml май е
Subject: For Carders, Spammers, Hackers, PPC cheaters, Child Porn webmasters, Doorway makers, Botnet owners
Аз бая се загледах по хедарите ама дир.бг не видях както и оферти за черноморието (че да си купя)
Ааа тези от дира са други, просто като пишех за спамери видях че имам и някакво писъмце от някаква глупава агенция за недвижими имоти, която незнайно откъде е решила, че може да ме спамва.
Няма особена връзка със Спама на месеца.
...Някакви глупаци решили, че се интересувам от глупавите им оферти за имоти по черноморието. В голяма грешка са и утре ще има да се чудят какво им се е случило и защо изведнъж са станали толкова търсени...:evilgrin: Мммм е-майл в дир.бг, това ще е личен бонус само за мене.
здравейте на всички...знайни и незнайни хорица! Жоро....много поздрави от мен на жена ти и нацелувай Юлето:):);)[това беше лирично отклонение]
Не съм съгласна с този коментар г-н Чорбаджийски ...ама никак даже.Аз работя в агенция за недвижими имоти(и то точно по черноморието),според мен намаш право така да обиждаш.От самият сайт се вижда че си много интелигентен и какво ли още не...но не ти отиват някак си тези коментари.Спамове има какви ли не ...лично аз трия поне по 30-40 на ден от пощенската си кутия.....но така е.Всеки си е намерил начин на препитание.....и тези които се занимават с пускането на спамове едва ли се чувстват много удовлетворени от работата си но трябва да се изкарват пари...няма начин....Лек ден ви пожелавам....ако съм обидила някой се извинявам предварително ....че виждам че тук се зачесвате даже и за правописните грешки:))))
Че кой обижда агенциите за имоти, обиждам гадните спамери от които и ти явно страдаш триейки по 40-50 боклукчави емайла на ден. Ако всеки реши, че се интересувам от неговите оферти и започне да ми праща поща, ще стане страшно. Затова и писма трябва да се пращат на хора, които изрично са ги пожелали, а не на който е имал нещастието да съберат адерса му със спамерски техники от сайтове и т.н.
Спамерите на сапун.
Четвъртък, 17 Август 2006
Мислех да си легна рано, но се заиграх с mod_proxy, mod_rewrite и подобни магии. Който ги е пипал и се е опитвал да прави хитрости с тези двете, знае колко времеотнемащо може да бъде.
Важното е, че каквото правих стана чудесно, прекрасно, великолепно и сега си лягам ухилен до ушите! Иде ми да се разцелувам. :-)
[ Коментари: 4 ]Коментари
Е честито! Наздраве! (сори ама друго не мога да се сетя, а и пия така че...)
Ами мерси, наздраве :-)
Само внимавай да не си посегнеш :)))
Толкова ми се спеше, че нямаше как :-)
Петък, 18 Август 2006
За пръв път бях в истинско телевизионно студио. Няколко пъти съм посещавал радио студиа, но телевизионно някак си досега бях пропускал. Освен многото интересната техника ми направи впечатление, че по телевизията изглежда доста по-голямо отколкото всъщност е.
Събота, 19 Август 2006
Много пъти съм виждал пътници на предна седалка да пътуват, като са си извадили единият или двата крака през прозореца. Опасно и просташко, ама човек като иска да се охлади какво ли не прави. Не бях виждал обаче шофьор да кара с изваден крак през предният прозорец.
Е, вчера видях, този не зная какъв беше акробат ли, виртуоз ли, но караше една стара шкодичка, а единият му крак се подаваше от левия прозорец. И това на магистралата.
Без коментар. :-)
[ Коментари: 3 ]Коментари
Не е бил ни акробат, ни виртуоз, ами типичен тъпагоьз :).
Не казвам че с крак през прозореца е най удобната поза за каране, по-скоро е голяма простотия. Колкото до това дали може да се кара без съединител - да може. Особено соц возилата. Аз например нямам нужда от съединител когато карам някоя лада - просто целя оборотите и все едно карам автоматик. На колите западно производство оборотите се целят много трудно и почти не може да се избегне изхъркването на скоростите. Изключването от скорост става лесно без съединител на всяка една кола в момента в който пуснеш газта. Дори и сега така си изключвам по навик - без съединител. Просто въпрос на практика.
Kогато температурата на въздуха е 35-36 градуса по Целзий ( и то на сянка, както се мери), то температурата на въздуха точно над нагретият асфалт, достига до 60 градуса. При това положение да отваряш прозорците и да си размахваш крайниците извън превозното средство, за да се охладиш, си е чиста глупост.
Неделя, 20 Август 2006
На 25 градуса беше жега, но слизайки на над 35 вече стана убийствено. Не зная дали от жегата или от нещо друго, но при рязко ставане или лягане, светът около мен започваше да се върти като при земетресение.
Сигурно е от възрастта. ;)
[ Коментари: 1 ]Коментари
Лек шок се оказа жегата, която ни лъхна като слязохме от колата в 11 на обяд на "Дъното". Като си тръгвахме към 4 след обяд, температурата там беше 31 градуса или поне толкова видях на таблото в колата.
Понеделник, 21 Август 2006
Cars е филм за любители на анимация и на ревящи двигатели. Pixar отново са на ниво! (не че съм и очаквал нещо друго от тях де.)
Филмчето е силно препоръчително особено ако си падате по детайли като автентичните звуци на двигател Porsche или на спортен Corvette.
Любима фраза "Мило Поршенце :)".
Вторник, 22 Август 2006
Прегледах папката ми, в която се събира SPAM-а и вадя следната статистика -
в над 90% от спама стигнал до мен има следният хедър:
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00 ....
Вадя си извода, че ако ударя едно филтърче по този хедър, спамът ще намалее многократно. Хайде, за да не съм чак толкова гаден и директно да режа нещастниците, които всъщност използват Outlook бозата за комуникация, ще видя как писмата генерирани от Microsoft MimeOLE да бъдат вкарвани в сивият списък.
Така валидните писма от изпращачи с Outlook (кой ли иска да комуникира с такива?) все пак ще пристигнат макар и със забавяне, а спамерите вероятно ще се откажат и ще изпусна офертите за увеличаване на пениса и за генериране на huge loads (ебахти и далаверата)...
[ Коментари: 7 ]Коментари
Не знам как стоят нещата при вас, но тук почти всяка втора институция, организация или фирма използва Outlook за комуникация с останалия свят. И нищо не е в състояние да ги убеди, че могат да минат и без него или че има алтернативи. А не дай си боже да им подхвърлиш "еретична" идея за подмяна - моментално ставаш враг №1 на Родината.
Нека страдат, щом могат да си позволят да дават грешни пари за "антивирусни" вместо да се научат да ползват свестен софтуер, проблема си е техен.
[Fooz] В идеалния свят спамерите ще бъдат хващани и вкарвани в затвора в общи килии с мъже които са увеличили пенисите си, взмат виагра и са в търсене на нови интимни връзки.
Извадка от тука: http://linux-bg.org/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi?act=ST;f=23;t=15469
Всичко хубаво, ама поне мозилци да оправят проклетия thunderbird, който е толкова пълен с бози, че чак не ми се говори (например способността му да яде памет като за световно, единствено май evolution-а го бие в това отношение). Едно от нещата, които трябва да submit-на скоро в bugzilla-та е, че забравя 200-300MB .tmp файлове напред-назад, което не е особено приятно...
Аз не съм на машина с много памет и Thunderbird-а ми стои отворен по цял ден, но не съм забелязал проблеми. А с tmp файловете пък изобщо не съм се сблъсквал. Явно по различен начин си ползвам MUA-то. За мен thunderbird е супер, има си няколко дребни неща, които ме дразнят, но някой ден като ме издразнят достатъчно ще си напиша някое разширение да ми ги оправи :)
Операционната система „Linux” празнува своя 15-годишен юбилей:
http://news.ibox.bg/news/id_46821918
Ами какво друго да кажа освен "Честито и за много години" :)
За SPAM-а.
Наблюдавайки SPAM-а в мойта пощенска кутия установих, че в 90% от случаите се опитват да ми продадат нещо ... в 20% от които ми продават виагра, други 20% ми продават вибратор, трети 20% ми продават порно, четвърти 20% ми продават MS Windows и MS Office, и останалите 10 процента увлажняващ гел. Та се замислих, явно има някаква връзка между: виагра, вибратор, порно, MicroSoft и увлажняващ гел. :), все неща свързани с бурен sex.
Сряда, 23 Август 2006
The Sentinel е филмче по много експлоатираната тема, за пазителите на американския президент. Филма е горе-долу интересен, но когато свърши ви остава едно такова чувство "за кво дге, беше направен този филм?". В смисъл, че свършва както и започва без никаква идея.
Определено не трябва да се гледа на кино и да се дават пари за него /включете го в месечната ви интернет сметка :)/.
Четвъртък, 24 Август 2006
Започва да ми писва всеки ден да минавам покрай ремонтираните в момента улици и да виждам как народа не се труди особено усърдно. Нали уж идеята е да се свърши колкото може по-бързо и да се отворят улиците?
Чувал съм, че на запад хората и през ноща работят, а тук наблюдавам феномена в 8:30 сутринта да се помайват разни пътни строители и да гледат тъпо трафика, вместо да бачкат.
[ Коментари: 3 ]Коментари
А в 16:00 вземат да приключват :) поне днес чух коментари от рода на "За днес стига толкова, в понеделник още" на Стамболийски
наистина, по-добре да работят само нощем.
при 35-40 градуса се работи малко трудно на открито :)
Във Варна миналата година правиха разни ремонти по Владислав Сливница и други булеварди та ми направи впечатление именно, че се бачка и нощем.
Петък, 25 Август 2006
Slackware 11-rc3 излезе днес. Много сме близко до 11! :) Колко обновяване на машини ме чака, не ми се мисли...
Mirrors и current ISOs са обновени.
[ Коментари: 1 ]Коментари
Или не съм направил нещо както трябва или наистина вече всичко изглежда, че се компилира по-бавно :(
Събота, 26 Август 2006
Kevin Smith day. Направихме филмов маратон с Mallrats, Jay and Silent Bob strike back и за финал втори прочит на Clerks. Заредил съм за запис Dogma и чакам субтитри за Clerks 2.
Търся Chasing Amy, че нещо сийдърите са измрели и не пускат битче в моя посока. :)
[ Коментари: 9 ]Коментари
Ами да беше ударил един сърч на бозите...
Там не се сетих да погледна :)
Chasing Amy го имам и е добро попълнение наистина. Ако не го откриеш, съм насреща.
А ако ми кажеш от къде мога да намеря Mallrats и Clerks 2, ще съм ти благодарен.
free.linkos.bg, ако там не ги намериш бипни ми по пощата ще измислим нещо ;)
Ako e tazi Dogma za koiato si mislia (s Matt Damon) e mnogo prost film. Spesti si bandwidth-a :)
Що бе нашия? На мен пък ми допадна. Не е лошо филмчето, комедийка ;)
Еееее, Бедо не така, Догма е култов филм. Що смяташ, че е тъп?
Кой каза бози? Само за вас си ги пазите значи...
Бозите само по nfs :)
Неделя, 27 Август 2006
След като вчера Бан Афлек имаше епизодични роли в два от филмите, днес беше headliner в Man about Town.
Малко страннен филм, но ако си в подходящо настроение може и да ти хареса. Струва си да се гледа, най-малкото заради Джон Клийз в ролята на учителят по писане на дневници.
Русатата кака, която играеше жената на Афлек, като че ли в края на филма погрозня спрямо началото. Интересно, колко ли време е сниман този филм.
Спестете си парите за кино.
[ Коментари: 2 ]Коментари
"Не е престъпление свалянето на филми и музика от Интернет за лично ползване."
http://news.ibox.bg/news/id_544674798
Ако това е вярно (не мога да го твърдя без да видя съответния текст от НК) на печелившите честито :)
Това каква новина е?! Кога свалянето за лично ползване е било престъпление?!? Престъпление винаги е било разпространяването, не притежаването и употребата. Ако беше притежаването и употребата - тогава ако ти дам книга на заем директно те пращам в затвора.
Журналистите пак тъпеят...
Понеделник, 28 Август 2006
Май ще сменям радио Нова, което слушам по цял ден. Започна да ми писва, защото въртят почти една и съща музика, а и ми се струва че постепенно се превръщат в CHR радиостанция, което пък изобщо не ми е по вкуса. Давам им още една седмица-две време, дано се промени нещо. Все пак през септември обикновенно медиите обновяват програмната си схема и става интересно.
Ако продължат с десетте тъпи песни, които вече знам наизуст ще им кажа довиждане и се местя при Ретро, Мила голд или някое друго.
[ Коментари: 6 ]Коментари
напоследък съм се преместил от ретро към мила голд ;)
От началото на август нещо програмата на ретро не ме кефи ... но може и да е заради отпуските
Ако всяка песен тук Ви харесва, това е Радио 1. Няма по-приятно радио за цял ден. Вярно, че почнах да научавам песните наизуст, но няма лоша песен.
Лошото е, че и Радио 1 и Мила Голд не са толкова различни. Много ги слушах и двете радиостанции, но и при тях всеки ден се пуска едно и също. Хубавото поне е, че не са 10 песни и деня се уплътнява добре (за ралика от комерсиални радиостанции като Фреш, които пускат едно и също през половин час). Напоследък Радио 1 взеха да пускат песни, които ме учудват. Например тази последната на Шакира. Че кога тази песен стана хит. Вярно сега е такава, но е от типа песни-еднодневки. Все си мислех, че концепцията им е различна, но явно се е променила. Затова избора е Мила Голд. Но наскоро открих възможността да си направя custom radio в last.fm. Нареждам си няколко любими групи, то добавя няколко подобни и ги пускам в amarok. За хора, които слушат радио онлайн е доста удобно.
Приятно изненадан съм, че слушаш именно Nova - Just Listen!
Това радио за мен е номер едно и колкото да повтарят няма да паднат до степента на бълвочите като Фреш и други подобни.
Радиото за мое щастие все още внася някакво разнообразие в омазнения вече ефир и се радвам, че дори само в София и в Инет оцеля една такава идея.
Разбирам те напълно за радиото. Аз затова ги сменям доста често. Според това което ми харесва в момента. Ще ти препоръчам нещо да погледнеш - http://www.beep-media-player.org/. Е, няма български станции вкарани там, но може и да ти хареса.
пробвай chervilo.com. Там имат online радио, което слушаш докато си в сайта. По мое мнение много по-добре от Nova ;)
Вторник, 29 Август 2006
Адските задръствания се завръщат с краят на лятото :( Не дай си боже да реша да си тръгна от работа около шест вечерта. Това е огромна грешка, защото след това съм обречен да горя нафта стоейки на едно място поне 30-40 минути преди да се добера с мъка до вкъщи. Гадост и зараза.
Чакам да измислят телепортьорите и си поръчвам веднага един персонален с кожен салон.
[ Коментари: 2 ]Коментари
Чух че щели да ги пуснат по Коледа заедно с Duke Forever :)
ах ах, дюк... десет години ще станат скоро откак го чакам, мамито му...
Сряда, 30 Август 2006
Prison Break сезон 2 започна, че дори до втори епизод вече го докараха. Сериите си ги гледам с кеф, но имам чувството че досега е доста по слаб от първи сезон. Дано сценаристите се вземат в ръце.
[ Коментари: 8 ]Коментари
Мда, и аз изгледах втория епизод миналата вечер. Странно е, че второ такова мнение вече виждам. Аз още не мога да преценя дали е по-зле отпреди, все пак само две серии са дотук. Агентът на ФБР е доста интересен персонаж. Иначе ще видим нататък, като идат в Юта :)
Дам.. запада. Както и Лост западна здраво. За Prisonbreak ме притеснява, че нещо взеха да си измислят и да ги навръзват както им падне. Както бягаха и им бяха по петите, и айдее втрои сезон избягаха за 30 секунди!? Да не говорим за тоя педофила как му зашиха ръката - тва е на практика невъзможно, още повече от ветеринар!
Иначе много кефи Дъ 4400! много динамичен, интересен. Друго очаквано с нетърпение е 2 част на 10 сезон на НАЙ-НАЙ-SOUTH PARK! Както и Family Guy. Освен това заслужават гледане: The Aqua Teen Hunger Force и Sealab 2021, аа да и Robot Chicken! :)
Извинявам се за закъснелият коментар който правя но все пак ако може да изразя мнение по следното """...Някакви глупаци решили, че се интересувам от глупавите им оферти за имоти по черноморието. В голяма грешка са и утре ще има да се чудят какво им се е случило и защо изведнъж са станали толкова търсени...:evilgrin: Мммм е-майл в дир.бг, това ще е личен бонус само за мене."""
здравейте на всички...знайни и незнайни хорица! Жоро....много поздрави от мен на жена ти и нацелувай Юлето:):);)[това беше лирично отклонение]
Не съм съгласна с този коментар г-н Чорбаджийски ...ама никак даже.Аз работя в агенция за недвижими имоти(и то точно по черноморието),според мен намаш право така да обиждаш.От самият сайт се вижда че си много интелигентен и си многостранно развита личност......но не ти отиват някак си тези коментари.Спамове има какви ли не ...лично аз трия поне по 30-40 на ден от пощенската си кутия.....но така е.Всеки си е намерил начин на препитание.....и тези които се занимават с пускането на спамове едва ли се чувстват много удовлетворени от работата си но трябва да се изкарват пари...няма начин....Лек ден ви пожелавам....ако съм обидила някой се извинявам предварително ....че виждам че тук се зачесвате даже и за правописните грешки:))))
2-ria sezon shtee mnogoo po dinamichen ot purviat poradi fakta che purviat ideiata beshe "planirane" i chak kum kraia imashe veche biagane i t.n. No sega 2-riat sezon e glavno presledvane i kirenica. Shte bude mnogo dinamichen.. gledah neshto kato preview oshte predi da pochne i imsahe interview-ta s aktiori i rejisiori.. shte bude interesno.. :)
Аз съм се загледал в един друг сериал - The IT Crowd. Доста кратък, стегнат, но много забавен и тематичен :)
@Таня Спасова: Също така има хора, които се препитават с кражби и измами. И те са си намерили начина, но не бих казал, че само заради това ще ги оправдаем. Спамът си влиза точно в тази категория, и от преди месец-два-три е НЕЗАКОНЕН в България.
Втория сезон наистина не е добър (поне за сега). Това със зашитата ръка много много не ми хареса, а да не говорим за главният надзирател, който реши да живее само заради парите... :(
извън темата:
http://www.mega-shells.net/~martin/pics/handy/Foto(112).jpg :)))
@Васил Колев: Закона за електронната търговия го обнародваха през юни, но влиза в сила от края на годината (24.12.2006 г). Имат още малко време да поспамят преди да вземем да ги репортваме където трябва и да си понесат последствията!
Четвъртък, 31 Август 2006
Преди няколко дни приятел ми разказа весела случка с главен герой един силно негов човек. Та този човек допреди да се раздели с приятелката си беше леко закръглен, но след раздялата нещо му прищракало и започнал да ходи на фитнес. След шест месеца яко блъскане наскоро се погледнал в огледалото и забелязал, че се е появила първата му "плочка на корема".
Можел да я пипне и още-важното - МОЖЕЛ ДА Я ВИДИ!
Та в чест на първата плочка, човека излязал с приятели вечерта и се насмукали порядъчно. За съжаление на следващия ден плочката била изчезнала и не се появила още цели две седмици. :-)
[ Коментари: 5 ]Коментари
Глупости. Единствената плочка на корема не може да изчезне. Поне моята до сега те е успяла...
И не мога да разбера защо хората се мъчат да правят плочкИ на корема, като къде по-лесно е да направиш плочА. Е, вярно че е малко гумена, ама все пак си е една голяма плочА.
Тя плочата си имало :) Проблема бил в малките плочки, които започват да се показват под нея в горната част (откъм главата) :)
Аз им викам керемидки на галено.
Теракотя :)
- Тате, тоз' корем от бира ли е?
- Не от бира, а ЗА бира, сине!
Disclaimer: Except where otherwise noted all opinions expressed here are personal
opinions of the author and do not reflect official opinions of my employer or
any other person, company or organization associated with the author.
Copyright: Except where otherwise noted the content of this site is licensed under a
Creative Commons Attribution License. Текстът на договора за ползване на български
Copyright (cc) 2003-2011 Georgi Chorbadzhiyski. Some rights reserved.
Comments, texts and pictures not signed by me are property of their respective owners.
Страницата е генерирана от Glog v3.99-test
Дааа, и почти няма пица на парче в студентски град ... ;) Тук отпуските се усещат още по-яко.
Написа Ирина Марудина (www) на 03-Aug-2006 12:54